ساخت ابزار چت روم به سلیقه شما




























خنده کده

اگه نگین نخندین پیاز میشین می گندین

هدر،درجه،آیکون پایین چت، تاج،شکلک تابلو دار با نوشته ای که شما بخواید،پشت زمینه،پشت زمینه صفحه عمومی،پشت زمینه اتاق ها و هر چی که شما بخواهید با طراحی خودمون فقط ادرس چت روم و نام خودتونو بدین تا بیایم براتون بسازیم  همچنین در صورت لازم میتونین ب ایمیل ahmad001376@chmail.ir پیام بزنین و سفارش بدین طراحی کم تر از 24 ساعت فقط کافیه ادرس و اسم خودتونو بگین و سفارشتونو بنویسین ممنون لطفا سفارشاتونو کامل و سریع بدین



نظرات شما عزیزان:

شیوا-مارال
ساعت0:48---15 آذر 1393
من فاطمه نیستم تازه عضو هم شدم با نام کاربری shivaاز وبلاگت خوشم امد گفتم عضو بشم
پاسخ:عه پس فاطمه کدومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شیوا -مارال
ساعت17:01---14 آذر 1393
فکر کنم اسمت احمده چون ادرس ایمیلت اسمش احمده www.tanhaymanoto.loxblog.comبه اینجا سربزن و نظر بزار خوشحال میشم باهم در ارطبات باشیم نام کاربریمم shivaهست
پاسخ:افرررررررررررین دختر جون بالاخره فهمیدی ولی ب کسی نگو افرین


مارال- شیوا
ساعت16:58---14 آذر 1393
قالب قبلیت خومشل تر بود
پاسخ:خب ببخشید ی ترکیبی شو طراحی میکنم میزارم تا اخر این هفته


شیوا
ساعت16:49---14 آذر 1393
خو اسمتو لو بده ما هم راحت شیم کنجکاویمون گل کرده زود باش اسمتو بوگوووووو دختر جون خخخخخخخ
پاسخ:اوه اوه اوه سلام فاطمه چطوری؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 آذر 1398برچسب:, در ساعت 20:31 توسط ⒩⒜⒮⒣⒠⒩⒜⒮ |